Sova...

Denna helgen så var jag med min aldra bästa kompisar, Frida,Amie.Niklas och Patrik.. först på lördagen så tog jag tåget in till lilla byn åkarp där jag mötte jag Amie så stack vi till Frida. sen efter det så gick vi till pizzerian vi åt sen på vägen hem smällde Niklas smällare och vi det var jätte halt så jag och Niklas försökte glida men det gick bara bra för han:D Sen så var vi hemma hos amie och hade myspys(L) Sen sov jag och frida över hos amie och vi somnade vid 2 tiden ch förra gången somnade vi vid 4 tiden. Sen idag har jag varit med samma pers och vi hade jätte roligt(som vanligt) Sen földe alla förutom frida mig till tågstationen:D


Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0