Skola 21/11

HEJ!
idag har jag varit i skolan och det har varit jätte kul faktiskt!! Jag,hannah och mandy(Mina Skit coola kompisar) Vi tog på oss mössor, hannah hade en SVEA mössa, jag hade en J.Lindebeg mössa och Mandy hade min dustin mössa som jag hade fått av hannah och som hannah hade fått på obs när idolerna kom ditt:) Ja i alla fall vi hade dom mössorna och vi hade inga skor så sprang vi runt på vår skola Haha det låter skit tråkigt men det var riktigt ROLIGT! Vi hade spansk gloser jag jag då inte hade övat på men det gick förvånat bra faktiskt:D Vi hade sista gången syslöjd så fick fick sluta tigare. Efter skolan var det fullt med snö över allt så vi hade snöbollskrig, Sen efter det så gick jag,mandy,maria och Ilona hem till Ilona och titta på tv och käka fullt med klubbor. Så nu sitter jag framför min data och tuggartuggumi:D Så man kan säga att detta har varit en lyckad dag!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0