Länge sen!

Hej Allihopa!
Jag har tyvär inte bloggat på jätte länge för har typ inte haft tillgång till en data på jätte länge. Jag kan ju berätta vad jag har gjort när jag inte har bloggat. Jag har haft typ liten fest för mina närmaste vänner typ Michelle,Maria,Mandy,Ilona,Amelie,Patrik och niklas, tyvär kunde inte frida och hannah vara där för hannah är i thiland och frida var i sthlm. Sen har jag väl inte gjort nåt spceliet som ni nog inte vill veta. Sen idag hade vi vinteskolavsluting och det var rikgtigt roligt för jag och patrik satt och skratta sen sjöng patrik väldigt vackert:D Sen imorgon ska några av mina kompisar ha fest för vi har slutat så jag ska sova hos min kompis amie:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0